Sunday, April 07, 2013

Writer's block.

Ei irtoo tekstiä Jokipiilta just nyt. Kirjottelen tuossa viikolla joku päivä, tässä lyhyesti mitä on tapahtunu:

1. On kävelty paljon, Pertulla rakkoja vuorostaan.
2. Kierretään tapposiistejä ostosalueita, ei rahaa ostaa mitään.
3. Sallalla taas uusia kavereita, me kaks ollaan ihan ressukoita siihen verrattuna.
4. Oltiin visailussa viimeisiä, visailun vetäjä oli Rotten Sound -fani. Rotten Sound tulee tänne viikon päästä. Mennään kattoon jos on vielä varaa olla maassa.
5. Ei oikein oo varaa olla maassa. Mutta hätä keinot keksii. Prostituutiohon ei olla vielä lähdetty.
6. Eilen oltiin ulkona ja oli hauskaa.
7. Perttu ja Salla tykkää vintageliikkeistä ja kirppareista, mua ei kiinnosta. Mua kiinnostaa elektroniikka, elokuvat ja pelit.
8. Mulla ja Pertulla on huomenna työhaastattelu.
9. Mä en jaksa kirjoittaa.
10. Salla tekee Sims 3:ssa mun hahmolle kivan näkösiä tyttöystäviä.

Palataan.

1 comment:

Koivuniemen Herra said...

Lainaa ensi hätään suomalaisilta kavereilta ja maksa mm. prostituutiolla sitten kotimaassa?