Sunday, September 07, 2008

Mikko ja Toni Ibizalla

Osa 6 – Palautumispäivä

Sankarillisesti vetäneet, puolikuntoiset kaverukset Mikko ja Nevis tunsivat olonsa perin flunssaiseksi, iltapäivästä herätessään. Olihan pieni humala näppärästi peittänyt sen tosiasian että emme todellakaan olleet monen tunnin tanssikunnossa, mutta silti sitä vedettiin.

No nyt sitten oli aika heikko vointi, ja krapulaksi sitä ei voinut kutsua. Kurkkua kivisti maan perkeleesti ja huimasi sekä hiukan päätä särki. Niin, ja nyt kurkkukipu säteili korviin jotka olivat muutenkin kipeänä, kiitos herra Tongin. Mutta emme valita, olemmehan Ibizalla.

Sen sijaan lepäsimme kunnes nälkä pakotti meidät ylös. Mä olin valkoinen kuin kokaiinilaivan kapteeni, ja Nevis hiukan huolestuneena epäili että pystynkö mä syömään mitään. Onneksi uutta ruokapaikkaa testatessamme menusta löytyi ihan perinteinen kanakeitto, joka meni kurkusta alas ja jopa kohensi oloani huomattavasti.

Mä en kuitenkaan tohtinut riskeerata, vaan piti päästä lepäämään vielä. Olisi kovin mukavaa kuitenkin jossain vaiheessa vetää 100% teholla täällä. Torstainahan tämä alkoi.

Nevis seikkaili jonkin verran illan mittaan kaduilla, tsekkimässä tuliaisia rakkaimmilleen. Jostain syystä joka toinen tuliainen jonka näemme sopisi Marko Kivelälle, oli se sitten valtava tikkari tai jättimäinen puinen fallos.

Illemmasta pystyimme syömään kunnolla, ja toteutimme itseämme hostellin alakerran ravintolassa, jossa ruoka on hinta-laatu –suhteeltaan erittäin ok. Lisäksi käymme syömässä siellä koska siellä on erittäin tuittupäinen tarjoilijatar, jota ei voisi vähempää kiinnostaa asiakaspalvelu. Nuori nätti naisihminen joka paiskoo pöytään kamaa ja kysyy ”what you want”. Ajattelimme viimeisenä päivänämme antaa hänelle kiitoskortin ja mehevän tipin suomalaishenkisestä palvelusta.

Nevis osti DJ –lehden jota se nyt paraikaakin tuossa mulle lukee vieressä. Kaveri on yhtä Ibizan kanssa. Toni Nevanpää ei ole enää sama kaveri, uskokaa pois. Nyt vois mennä rannalle paistattelemaan.

P.S. Tonin blogi löytyy edelleen osoitteessa nevanpaa.blogspot.com, ja kuvareportaasiamme mun Facebook –galleriassa.

P.P.S. Nevis saa koko ajan tekstiviestejä, laittakaa nyt perkele mullekin. Mä oon kipee, vaadin huomiota!

No comments: